آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

آرمان من

سفرمون به شمال

1393/4/9 19:08
نویسنده : مامان مرمر
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

امیدوارم حالتون خوب باشه و روزهاتون همه سبزسبز و شادشاد باشه.نماز روزه هاتون قبول.

خووووب بالاخره اومدیم تا خاطرات سفر شمال رو ثبت کنیم.

این اولین سفر من به شمال بود  .به رشت ولاهیجان ورامسر رفتیم واز قلعه رودخان وجاده دو وسه هزاروتله کابین و...دیدن کردیم سفر شمال خیلی خوب بود وحسابی خوش گذروندم وتا جایی که در توان داشتم سنگ تموم گذاشتم وشیطونی کردم!!

پسرشجاعی بودم و از دریا وموجهاش باکی نداشتم واین مامان بود که جلو پیشرفت منو میگرفت ونمیذاشت دلم رو بزنم به دریا!واصرارداشت ماسه بازی کنم.

 

و تعجب اینجاست که تو هیچ عکسی با مامان همکاری نکردم الا این عکس محلی واقعا مامان رو سوپرایزکردم

مامان وقتی این عکس رو میبینه کلی قربون صدقه مون میره وبعد از هزارتا بوس مینویسه:

پسرکم با تموم وجودم عاااشق تموم شیرین کاری ها و شیطونیاتم.73819_f9p9q6rocg6q8ofw.gif

عاشق همه کارهای با مزه ای که میکنی هستم. همیشه بعد از خرابکاری بلدی چجوری من رو بخندونی!! 825817_clap2.gifبا اداهای بامزه و صداهای با نمکی که برام در میاری!!

دوستت دارم فسقلی خوشگلماسمایلی های جینگیلی

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فاطمه مامان باران
11 تیر 93 18:19
سلام عزیزم همیشه به گردش و تفریح خوش باشین میبوسمتون
مامان آیسو وآیسا
16 تیر 93 18:04
همیشه به گردش وخوشی وسفر
√بهار مامانه برسام
21 مرداد 93 2:44
همیشه به گردش و خوشی؛چه عکس های زیبایی خصوصا اونکه با لباس محلی انداختید؛انشاالله که همیشه خوش و سلامت باشید و زندگی زیباتون سرشار از عشق و آرامش و لطف خدا باشه
مامان مرمر
پاسخ
دوست خوبم شما خیلی محبت داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد