آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آرمان من

عشاق مرداد

1393/5/15 3:16
نویسنده : مامان مرمر
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام.

یه سلام پر احساس ولبریز از عشق به همه ی عشاق دنیا.

سلام به مرداد 57 که روز تولد مامان مرمر

سلام به مرداد  78 که مامان بابا با هم آشنا شدن وجرقه ی عشق ومحبت تو دلهاشون جوونه زد.

سلام به مرداد 79 که مامان و بابای خوبم با عشق ودلدادگی زیاد دلهاشونو به همدیگه دادند و عقد شدند.

سلام به مرداد 80 که مامان وبابای عزیزم زندگی مشترکشون رو زیر یه سقف با هم شروع کردند.

وقتی مرداد میاد یک دنیا شور وشوق وعشق ودلبری را با خودش میاره اصلا خونمون یه حال وهوای دیگه داره یه صفای خاصی داره بوی عشق میاد بوی زندگی بوی عاطفه ...مرداد میاد وکلی خاطره با خودش میاره خاطره ی میلاد ومیعاد ومیثاق...ومن سر خوش از اینکه ثمره ی عشاق مردادم چون اینجور که میگن با اومدن من وآیدا خوشبختیشون هزار برابر شده

سیزدهمین سالگرد ازدواج مامان بابا  امسال هم مثل همیشه  با سورپرایز بابایی شروع شد خب نا گفته نمونه که 4مرداد هم سالگرد ازدواجشونه هم روز تولد مامانیییییییییی. عصر بابا با یه شاخه گل ویه کادوی خوشکل اومد و همگی برای افطار رفتیم هتل عباسی که جایی بسی دیدنی زیبا رویایی وصد البته محل تجمع عشاق خوش سلیقه ای چون بابا ی ماست.بماند که صرف شام در چنین جایی جیب بابایی را خالی از اسکناس کرد ولی جایتان خالی خیلی خوش گذشت

 آهنگ جدید هدیه ی من به مامان بابا_هدیه ی بسیار زیبای بابایی _هدیه ی شیرین مامانی.

 

و مامان نوشت:

پسرم!!!! الان که دارم برات مینویسم زنی هستم خوشبخت در کنار مرد رویا هام... همه ی روزهای خوبی که در کنارتونم وبهتون عشق می ورزم رو مدیون سیزده سال زندگی مشترک  هستم که ریشه اش ایمان به خدا.صبر و قناعت.تفاهم وتعادل ...و ثمره اش دو هدیه بهشتی ست...

پسندها (21)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

الهام مامان علیرضا
15 مرداد 93 23:00
صمیمانه ترین تبریک من و به مناسبت سیزدهمین سالگرد ازدواجتون پذیرا باشید مامان مرمر عزیز یک دنیا آرزوهای خوب + هزاران شاخه گل رز تقدیم به شما دوست خوبم
مامان مرمر
پاسخ
قربون محبتتون الهام خانوم خیلی خوشحالم کردی
مامان جون
16 مرداد 93 0:26
سلام گلم سالگرد یکی شدنتون مبارک ، ایشالله سالهای سال خوش و خرم کنار بچه‌هاتون زندگی کنید. منم ماه مرداد رو خیلی دوس دارم چون: 6 مرداد سالگرد ازدواجمونه، 12 مرداد تولد پسرمه، و 20 مرداد هم تولد همسرمه . آمدن مردادی دیگر بر تو مبارک( دیدن 36 مین مرداد زندگیت مبارک مریم گلی)
مامان مرمر
پاسخ
ممنون دوست خوبم .من هم صمیمانه سالگرد ازدواجتون وتولد گل پسری وهمسرتون را تبریک میگم .مردادتون خوش.
مامان בرسا
16 مرداد 93 11:03
چقده مرداد پرباری ..... انشاالله همه ی روزای قشنگ تون توی مرداد زیباتر تکرار بشه عزیزم ..... گل دختر و گل پسرتو ببوس انشاالله در کنار مرد رویاهات همیشه خوشبخت باشین
مامان مرمر
پاسخ
شما محبت دارید دوست مهربونم.
√بهار مامانه برسام
21 مرداد 93 2:42
مردادتون که پر از زیبایی و عشقه؛خدا رو شکر انشاالله تمام لحظات زندگیتون مردادی باشه
مامان مرمر
پاسخ
ممنون بهارجون شما خیلی لطف دارید
مامان زهرا
21 مرداد 93 17:12
سلام عزیزم ممنون که افتخاردادین به ماسرزدین . خانمی تولدتون مبارک .سالگرد ازدواجتون مبارک .الهی که همیشه سلامت وشادباشین .
مامان مرمر
پاسخ
ممنون دوست خوبم آشنایی با شما سعادت بود برای ما
فاطمه مامان باران
25 مرداد 93 3:23
سلام عزیزم چند تا تبریک اول به مناسبت تولدتون امیدوارم همیشه زنده باشین و سایتون بالا سر بچه های گلتون باشه دومین و سومین تبریک هم به مناسبت سالگرد پیوند عشقتون امیدوارم همیشه در کنار هم خوشبخت و سعادتمند باشین عزیزم و تمام زندگیتون لحظات ناب مرداد و به گرمی مرداد باشه ارمان و ایدای عزیزمو میبوسم
مامان مرمر
پاسخ
ممنون دوست خوبم بابت دعای قشنگت دوستتتون دارم
مامان خانم
28 مرداد 93 12:46
سلام مامان مرمر عزیز. دلم براتون تنگ شده بود. خوبید همگی ؟ روی ماه گل پسرتون رو جای من ببوسید
مامان مرمر
پاسخ
سلام دوست خوبم ماهم دلمون برات تنگ شده بود ممنون که اومدی دوستتون داریم
دی جی آرت
29 مرداد 93 14:38
سلام امروزه با وجود موبايل کامپيوتر و تبلت کتاب هاي الکترونيکي خيلي در بين مردم محبوب شدن با خريد يک کتاب مي توني تا ميليون ها بار از اين کتاب را به دوستان هديه بدهيد بدون کهنه شدن يا خراب شدن حتما يه سري به ما بزنيد
فائزه مامانه سوگند
1 شهریور 93 12:11
سلام خانمی ممنونم به سوگند رای دادید و شرمنده وسط بحث شیرین و خوشمزه قورمه سبزی پا برهنه پریدم خواستم بچه ها به سوگند رای بدندباز هم ممنون
مامان مرمر
پاسخ
خواهش میکنم خانومی سوگندجون عزیز دلمه
بهار مامانه برسام
3 شهریور 93 6:27
مرسی دوست گلم ممنون از محبتت خیلی بعیده که بعدی وجود داشته باشه تمام دلخوشی و شیرینی زندگی من و به واقع تنها دلیل زندگیم همین آقا برسام عسلیه فیسگیلیه(به زبان برسام گفتم که به فسقلی میگه فیسگیلی) مرسی عزیز دلم انشاالله شما هم درست کنی و لذتش رو ببرید تویه پیج های دیگه ی وبمون تشریف ببرید آموزش های متنوع تر و حتی درست کردن شیرینی بدون نیاز به فر اونم با یه شکل فانتزی و خوشگل رو آموزشش رو گذاشتم خدا نازگلای خوشگل و شیرین و خواستنی شما رو هم حفظ کنه و انشاالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشن منم خیلی خیلی از آشنایی با شما خوشبختم و امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان مرمر
پاسخ
مسرور وپرافتخارم از آشنایی باشما...میبوسم برسام فیسگیلی رو حتما از آموزشهای شیرینتون استفاده میکنم ممنونم.
مامان هلنا
4 شهریور 93 12:58
سلام عزیزم.. تبریگ میگم این همه اتفاق خوب توی این ماه خوبو. امیدوارم همیشه در کنا همسر دلبند و بچه های گلت روزگار خوشی سپری کنی.
مامان مرمر
پاسخ
قربون محبتت دوست خوبم
مهسا
5 شهریور 93 10:17
سلام مبارک باشه انشاا...سالیان سال در کنار عزیزانتون شاد باشید و سلامت راستی آدرس وبم عوض شده این آدرس جدیدم هستش
مامان مرمر
پاسخ
به به سلام مهسا جون خوش اومدی .دوستتت دارم
مامان رادینی
9 شهریور 93 15:04
http://mohammadmatin92.niniweblog.com سلام عزیزم به این وبلااگ برو همه چیز هست فقط دانلودش میکنی و خودت درستش میکنی و میدی برای چاپ
مامان مرمر
پاسخ
ممنون دوست خوبم
ساناز
9 شهریور 93 15:22
خصوصی
مامان مرمر
پاسخ
خیلی گلی خیلی خوبی خیلی محبت داری
مریم مامان آیدین
16 شهریور 93 12:03
سلام خانومی...تبریک میگم دوست گلم حق دارین مرداد رو دوست داشته باین....این همه عشق توش موج میزنه ایشالا هرروز عاشق تر از دیروز باشین
مامان مرمر
پاسخ
قربونتون برم محبت دارید دوست عزیزم
مینا مامان آرمانی
16 شهریور 93 18:02
سلام مامانی این آرمان رو اینقد دوس دارررررررررررم که خدا میدونه خیلی شیرینه فقط یه سوال چرا از آیدا عکس کم میزاری؟؟
حانیه
20 شهریور 93 14:41
مبارکه دوست خوبم امیدوارم همیشه شادو خوشبخت در کنار هم باشید
مامان مرمر
پاسخ
ممنون دوست عزیزم بابت دعای قشنگت
زهرا مامان ایلیا جون
31 شهریور 93 0:24
چه ماه خوبی چقدر شاد چقدر زیبااا
مامان مرمر
پاسخ
چه دوست خوبی چه لطفی چقدر دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد