آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرمان من

4سال و4ماه و 4روز

1393/11/15 23:44
نویسنده : مامان مرمر
887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلممحبت

در آستانه ی  4سال و4ماه و4روزگی به شدت بیمارم  سرفه میکنم و ویروس لعنتی بدجوری منو از پا درآورده

دوشبه بدنم به قدری داغه  وتب دارم که مامان بخاری رو خاموش میکنه(یه همچین مامان بهینه ای داریم ما)

هوا بسیار آلوده است ونه برف میاد ونه بارون بهاران در زمستانیه والاگریه

با اینکه هیچ علاقه ای به تفنگ ندارم ولی اینقد این محمدطه اومد خونمون وبا تفنگش پزداد ودلمو سوزوند که مجبورشدم شرط مامان مبنی بر اینکه اگه غذات رو بخوری برات تفنگ میخرم را قبول کنم ومامان بی انصاف تا میتونست کباب وجوجه ریخت تو شکم من  وبالاخره منم صاحب تفنگ شدم وحالا این منم که دل محمدطه رو میسوزونم دلت بسوزه تفنگ من بزرگتره...چشمک

واما مامان قلمبه فعلا4کیلو کاهش داشته ورژیمش برپایه ی کم خوری وسالم خوری وکالری شماریه .کلا این رژیمش خیلی به نفع من بوده چون میریم تو حیاط ومامان به بهانه پیاده روی کلی با من بازی میکنه و بدوبدو باهم مساقبه میدیم وکلی بهم خوش میگذره قه قهه

مامان نوشت:

پسرنازم 4سال و4ماه و4روزگیت مبارک ایشالا همیشه سالم باشی و به 444 آرزوی قشنگت برسی .عزیزمادر دعا میکنم هرچه زودتر خوب بشی ودوباره باهم مساقبه بدیم .دردت به جونم .محبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

الهام مامان علیرضا
16 بهمن 93 22:31
آرمان جانم 4 سال و 4 ماه و 4 روزگیت مبارک عزیزم ایشالا که هیچوقت بی حال نباشی پسرم تفنگ هم مبارکت باشه چه مامان خوبی داری! والّا ما که وقتی علیرضا چیزی نمی خوره میگیم خب نخور و خودمون می خوریم
مامان مرمر
پاسخ
سلام الهام جون ممنون بابت تبریک اتفاقا من برا خوردن نخوردن آرمان خودم رو درگیرنمیکنم ولی خیلی دلم میخاست تفنگو براش بخرم پس با یه تیر دونشون زدم اینجوری هم غذاش رو خورد هم تفنگی که براش خردیده بودم بهش دادم
مریم مامان آیدین
17 بهمن 93 13:12
آرمان گلم 4 سال و 4 ماه و 4 روزگیت مبارک گل پسر مرمر جون بهت تبریک میگم....4 کیلو خیییلی تو این مدت خوبه...اون هم با رزیم درست حالا بعد رزیم میبینی که چقدر بهت خوش گذشته هم با پسری بازی کردی و هم پراز انرزی مثبت شدی و هم وزن کم کردی
مامان مرمر
پاسخ
فدای ایدین بشم مرسی بابت تبریکخدا کنه این روند کاهش ادامه داشته باشه و مامان مریمی وسطا راه کم نیاره دعا لطفاواقعا راست میگی مریم جون این چند وقته حس خوبی دارم وقتی با آرمان بازی میکنم ومیدوم هم خودم احساس سبکی میکنم هم ارمان ازته دل خوشحاله ومیخنده
کیان
25 بهمن 93 15:05
آرمان جون با ده روز تاخیر سه تا چهارت مبارک خوب غذا بخور که زودی خوب بشی در ضمن خوش بحال مامانی که چهار کیلو وزن کم کرده مامان بابای من که هر روز گرد تر میشن خاله مریم چند روز پیش به مامانی می گفت عوض اینکه این همه به خونت برسی یک به خودت برس گردو گلمبه شدی
مامان مرمر
پاسخ
قربون کیانی خوش اومدی ممنون بابت تبریک درعوض مامان ما اینقد غرق در رژیم و ورزش وباشگاه و برنامه غذایی شده که کلا کارهای خونه تعطیل یه خونه داریم بازارشام
مامان پارسا
30 بهمن 93 18:10
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
مامان اعظم
4 اسفند 93 19:33
سلام مامان مرمر عزیز خوبید؟. بچه ها خوبن؟ دلم هواتونو کرده بود اومدم از این دنیای مجازی سری بهتون بزنم آرمان عزیزم 4 سال و 4 ماه و 4 روزگیت مبارک ان شالله 4 تاییهات به 40 تایی ها تبدیل بشه در کناز مامان و بابا و آبجی و همسر و فرزندان آیندت
مامان مرمر
پاسخ
سلام مامان اعظم قربونتون برم ماهم دلمون براشما تنگیده بود خوش اومدید وصفا آوردید مممنون بابت دعای قشنگتون
مامان اعظم
4 اسفند 93 19:34
♥ نیکتا ♥
5 اسفند 93 16:33
4 سال و 4 ماه و 4 روزگیت مبارک امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی عزیزمـــــــــــ به منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان مرمر
پاسخ
به خونه مجازی ما خوش اومدی نیکتا جونی خوشبختم
♥ایدا♥
6 اسفند 93 16:56
۴سال ۴ ماه ۴ روزگیت مبارگ خیلی پسره خوشگلی دارین خوش حال میشم بهم سربزنید اپم
پریسا
7 اسفند 93 10:25
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
مامان مرمر
پاسخ
خدا نگهدارتون باشه خوشبختم حتما میام عزیزم
ماهیار
13 اسفند 93 1:39
انشاله همیشه روزهای خوش به کامتون باشه آرمان جونی
مامان مرمر
پاسخ
ممنون بابت دعای قشنگتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد