آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آرمان من

نوروز94

1394/1/29 13:40
نویسنده : مامان مرمر
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونای گل و گلابم. حالتون خوبه؟محبتمحبتمحبت

واااااااااای فروردین داره تموم میشه مامان من تازه اومده پست عیدانه بذاره!!شاکی

 تعطیلات نوروز 94 هم زودتر از چیزی که فکرش رو میکردیم گذشت و دوباره روند عادی زندگی شروع شد.خنده

روزهای اول که به مهمونی رفتن ومهمون اومدن گذشت و به مذاق من خوش اومد چون مهمونا همش بهم عیدی میدادن وآجی مهربون امسال هم مثل پارسال یه دونه پول (ده هزاری و...)میگرفت وبهم چهارتا پول(پنجاه تومنی)میداد

شکلات وکاکاو خوردم فت وفراوون خندونک

روزهای بعد هم باب میل مامان قلمبه که حالا دیگه ده کیلو سبکتر شده بود به کوهنوردی و راهپیمایی وچشمه گردی گذشت من مثل یه مرررررررد از کوه بالا میرفتم خستگی ناپذیر و غرورآفرینتشویق

برای اینکه من گاشگ(عاشق) کوهم والبته  گاشگ ماشین محبوبم وگاشگ بابایی وگاشگ آجی و همه ی دوستای نازم

 و من گاشگ عیدم.امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشید سرشار از موفقیت وسلامتی وسرافرازیبغل

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیکتا
4 اردیبهشت 94 11:59
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید
مامان مرمر
پاسخ
حتما میام عزیزم باعث افتخاره
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 16:34
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان مرمر
پاسخ
سلام عزیزم خوشبختیم از آشنایی باشما مرحمت زیاد
الهام
5 اردیبهشت 94 8:49
سلام آرمان جان سال نو مبارک و روز و روزگات خوش پسرم آفرین به شما که کوهنورد هستی و قوی و آفرین به مامان با همتت که این همه کاهش وزن داشته مک کوئینت رو عشقه سال خوبی رو برات آرزو می کنم عزیزم
مامان مرمر
پاسخ
مرس الهام جون تشویق شدیم بسیارررررررررر
مریم مامان آیدین
7 اردیبهشت 94 19:32
الهـــــــــــــی من هم گاشک این شیرین زبونی هاتم آرمان جوووووونم خیلی خوشحالم که انقدر بهتون خوش گدشته مرمر جووونم
مامان مرمر
پاسخ
ما هم عاشق شماییم خاله مریم
مریم مامان آیدین
7 اردیبهشت 94 19:33
راستی کم کردن این 10 کیلوی غرور آمیز رو هم بهت تبریک میگم عزیزم من و خواهرم هم تو بچگی زیاد این شیوه آیدارو برای عیدی های داداش کوچولومون به کار میبردیم...اصلا از خود اون عیدی بیشتر حال میداد
مامان مرمر
پاسخ
ممنون دوست خوبم راستش ماهم خیلی کلک میزدیم ولی آیدا جان رودست نداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد