آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرمان من

تابستان 94

1394/8/12 10:17
نویسنده : مامان مرمر
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونامحبت

هییییییییییی یادش به خیر یه روز و روزگاری سر هر مناسبتی مامانم زود میومد وبلاگم رو آپ میکرد!روزها تندتند گذشتند و ما مناسبتهای مختلف اومد ورفتند...امروز اومدیم تا یادی کنیم از روزهای تابستونی ...متنظر

تیر ماه

ماه مبارک رمضان ومهمونیهای افطار و شبهای خوش بعد از افطار تا سحر در پارک مامانجون اینا با دایی ها وخاله .ماه رمضون خوبی بود دمش گرم هرشب پارک ...

مردادماه

تولد مامان مریم و جشن در رستوران شب نشین و هدیه ی زیبای بابایی یه دستبند خوشکل مامان خیلی غافلگیرشد وکلی به ما خوش گذشت.

شهریورماه

خبری از مسافرت نبود چون آیدا از هفتم باید میرفت مدرسه.نقاش اومد خونمون ویه مدت تو پارکینگ بودیم تا خونه سرو سامون گرفت.آقای خرمدل وخانواده اش از شیراز مهمونمون بودن.

مهرماه

قشنگترین وزیباترین ودلپذیرترین ماه سال از نظر مامانی...

تولد5سالگی من و 13سالگی آیدا.برا تولد امسال مامان یه کیک پخت وعمه ومامانجون اومدن خونمون ویه تولد بسیاربسیار ساده وشیرین برگزارشد.

چند هفته ای هست که به مهد کودک میرم با اشتیاق و شور وذوق وصف ناپذیر.خیلی چیزها یاد گرفتم.خیلی خوب نقاشی میکشم وعالی رنگ میکنم.مباحث ریاضی مثل چپ وراست.باز وبسته.بلند وکوتاه و...یاد گرفتم وشعر کودکستان:

وقتی که از خواب پا میشم                 مثل یه غنچه وا میشم

سلام به مامان میکنم                      سلام به بابا میکنم

یه کمی ورزش میکنم1234                    توباغپه گردش میکنم1234

میگم مامان مامانجون                             چایی را بریزتو فنجون

وقتی چایی رو نوشیدم                              مامان بابا را بوسیدم

میرم به پیش دبستان                        میون آن گلستان

ودرحال حاضر این شعر ابزاری شده برا رسیدن به اهدافم مثل به مامان میگم آدامس میگه شعرت را بخون بهت بدم.میگم موبایل بریم خونه پدر...همه ی اینا مشروط به خوندن شعره ومامان کلی ذوق میکنه وغرق در لذت میشه .

کلمات جدید:هسمایه(همسایه) کوچوله(کلوچه) رارنگی(نارنگی) دندونم درد میگیرونه(درد میکنه) افتاندوندم(افتادم)

راستی دیروز اولین بارون پاییزی توی شهرمون اومد ومن منتظر برفم همش سوال میکنم کی برف میاد ومامان تو دعاهاش از خدا میخاد که برف بباره تا منو خوشحال کنه 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد