آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرمان من

خداحافظ 1392

1392/12/19 2:00
نویسنده : مامان مرمر
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام دوستای گلم385119_rainbowed.gif

دلم حسسسسابی براتون تنگ شده بودقلب

سال ٩٢کم کم داره تموم میشه وارد یه سال جدید میشیم سال ٩٢ من دونیمه ای بودم نیمه اول خارج ازکشور وبه دور از فامیل ولی نیمه دوم اومدیم ایران در کنار خانواده وفامیل...نیمه اول من یه آرمانه بی زبون بودم که کسی از حرفهام چیزی نمی فهمید ومامان از این بابت کلی غصه میخوردناراحت ولی نیمه دوم من یه آرمانه شیرین زبون بودم که برا هر یه کلمه حرفی که میزدم مامان بابا کلی برام ذوق میکردن...لبخند نیمه اول خیلی از چیزا برام نامفهوم بود ولی نیمه دوم من با واژه های قشنگی مثل مامانجون وپدر خاله عمه عمو دایی وخیلی چیزای دیگه آشنا شدم ... در کل سالی که گذشت برا من سالی پر از رشد بود.

امیدوارم که سال جدید را با دل خوش شروع کنید وبه همه ی آرزوهای قشنگتون برسید.بای بای

ماهنامه آرمان در یک نگاه:

- خیلی به آیدا حسودی میکنم در واقع از آیدا خیلی تقلید میکنم هر کاری بکنه تکرار میکنم البته خیلی هم دوستش دارم وخیلی وقتا چنان با هم بازی میکنیم که مامان غرق در لذت میشه.

- چند روزی خونه مامانجون بودیم که از مکه اومده بود ومن با آرش وسپهر یه عالمه شیطونی کردیم.مامانجون برام اسباب بازی ولباس آورده بود و من از همه بیشتر تفنگ را دوست داشتم.

- یازده اسفند سه سال ونیمه شدم ومامان برام یه کیک پزید خیلی خوشمزه بود ومن از اون روز هر روز میگم برام کیک بپز وبا اشتهای تموم میخورم ومامان بیچاره که از خوردن من ذوق وشوق میکنه هفته ای چند بار برام از این کیکا میپزه.

پوندکیک شکلاتی

 

- این روزها همه دارن خونه تکونی میکنن من وبابایی هم به مامان کلی کمک کردیم اما نمی دونم چرا مامان اصلا اصلا خوشحال نشد.

خونه تکونی

بوگ باگه(قورباغه) کاک تش(لاک پشت) جدیدترین کلمه هایی هست که من یاد گرفتم علاوه بر این رنگا را هم خوب خوب می شناسم تا عددپنج را هم متوالی می شمارم .

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 اسفند 92 3:16
انشالله سال جديد سال خوبي براتون باشه همراه با شادي و موفقيت و پيشرفت هاي بيشتر گل پسرم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 اسفند 92 3:16
به به ماماني هنرمند.... خيلي دوسسسسسسستون دارم بووووووووس
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
22 اسفند 92 11:13
انشالله که سال جدید براتون بهترین سال باشه دوووووووووستم چه کیک خوشمزه ای درست کردی مامانی با سلیقه
مامان آرمان
26 اسفند 92 12:36
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:26
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 13:23
دوست خوبم سال نوتون پیشاپیش مبارک امیدوارم پر از سلامتی وشادی باشه سال جدید برات
مامان هلنا
28 اسفند 92 8:41
عزیزم خدا حفظش کنه
مامان هلنا
28 اسفند 92 8:49
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارک
علامه کوچولو
28 اسفند 92 16:06
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامی پوریا
7 فروردین 93 15:29
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامانی درسا
9 فروردین 93 1:29
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 20:28
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مینا (دلنوشته هایی برای دلبندم )
14 فروردین 93 18:09
سال نو مبارک عزیزززززززززززززززززززم
مینا مامان آرمانی
18 فروردین 93 0:42
وای چه شاهکاری؟؟مامان دلم واس گلی ها تنگ شده.عکس بزار لطفا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد