آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرمان من

کیک پزون

1393/2/22 8:12
نویسنده : مامان مرمر
710 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام اردیبهشتی به همه ی دوستان بهشتیمحبت

واقعا چه آب وهوای خوبیه خیلی دلچسب و دلنشینه آدم کلی لذت میبرهآرام

راستی چه اردیبهشت پرباری داشتیما دمش گرمبوس

اولش که روز مادر بود  روز مامانا مبارک به ویژه مامانی خودم دوستت دارمبوس

بعدش روز معلم را به همه معلما به ویژه بابایی خودم تبریک میگم بابایی دوستت دارمبوس

آخرش هم روز پدر را به همه ی باباها به ویژه بابی(پدر) تبریک میگم پدرجون دوستت دارمبوس

دوست دارم دوست دارم دوست دارم این کلمه ایه که روزی هزار بار به مامان میگم اونم میخنده ومنو بغل میکنه فشارم میده وبا تمام وجودش میگه منم دوستت دارم عزیزمبغل

 

خب کادو روز مادرمون دوتا شاخه گل بود یکی از طرف بابا ویکی از طرف آیدا که از نظر مامانی بهترین کادو بود کلی خوشحال شد ویه کیک سیب درست کرد ویه روز قشنگ را باهم جشن گرفتیم

 

روز معلم هم که یه کیک زبرا درستیدیم ورفتیم خونه مامانجون واونجا با جمع عمه ها وعموها خیلی بهمون خوش  گذشت

 

از همین الانم بگم روز پدر هم حتما حتما کیک خواهیم داشت

 

عجب کیک پزونی راه انداختیم ما!!!!

 

 همتون را دوست دارم گردش وتفریح تو این هوای خوب را از دست ندید.

پوندکیک شکلاتی

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 13:00
همه این روزهای زیبات مباررررررررررررررررک مرمر جووووووووووووونم
مامان امیرحسین
21 اردیبهشت 93 17:06
همه ی این روزهاتون مبارک عزیزم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 21:36
تمام اين مناسبت ها بر شما مبارك مر مر نازم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 21:39
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مامان سپهر
22 اردیبهشت 93 6:42
سلام عزیزم مرسی بابت راهنماییت. عکس کیکتو نتونستم پیدا کنم
مامان مرمر
پاسخ
دوباره نگاه کن
فاطمه مامان باران
31 اردیبهشت 93 1:00
چه نازی خاله معلومه حسابی کیک خوردیا من عاشق کیکم مخصوصا از نوع خونگی به منم میدی همزاد باران دوست دارم خاله جون
مهسا
31 اردیبهشت 93 14:48
سلام ای جانم ماشاا.... به آرمان نازم نوش جونت عزیزم همیشه شاد باشی گل پسری
مامانی آواخانوم
1 خرداد 93 10:15
سلام عزیزم ممنونم از همدردیت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد