آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرمان من

عزادارکوچک

1393/8/18 9:45
نویسنده : مامان مرمر
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمHello

 اول از همه یه عالمه تشکر از همه دوستای خوبم به خاطر تبریک تولد و انرژی مثبتی که با تعریف از کارهای مامان براش فرستادین دوستتون دارمبغل

امیدوارم عزاداری های همه شما قبول باشه. من شبها با مامان به مسجد می رفتم البته یه ماشین هم با خودم میبردم اولش ماشین بازی میکردم ولی بعد  حس وحالم حسینی میشد و به همراه مامان برای همه دوستای خوبم اینگونه دعا کردم:

خدایا به حق علی اصغر حسین, همه بچه های مریض رو شفا بده.

خدایا به همه خاله هایی  که آرزوی مادر شدن دارند بچه های سالم بده  و طعم شیرین مادری را به آن‌ها بچشان.

خدایا به حق علی اصغر حسین, همه بچه ها را از همه بدی ها و بلاها در امان بدار.

خدایا به همه ی مامان باباها سلامتی بده تا بتونن بچه های صالح وخوب تربیت کنن.

راستی امسال مامان  بابابرام  زنجیر و سربند خریدن و مربی مهد هم بهمون سربند وپرچم داد که شبها کنارتختم میذارم اینقد بهشون نگا میکنم تا خوابم ببرهخواب آلود

 

موضوعی  که این روزها مامان رو به شدت ذوق زده کرده علاقه واشتیاق من به نقاشیه .مامان که فکر میکرد من به جز ماشین به هیچ چیز دیگه ای علاقه ندارم و یه کوچولو نگران هم بود حالا وقتی میبینه من با این دستای کوچولوم  دفترم رو خط خطی میکنم و از نطرخودم ماشین میکشم کلی ذوق میکنه  مخصوصا دیروز که براش یه باب اسفنجی هم کشیدم و خوشحالیش تا خونه مامانجون ومدرسه بابایی هم رسید.

 

وموضوع دیگه ای که این روزها مامان رو به شدت نگران وکلافهکچل کرده اینه که اینقد دستشوییم رو نگه میدارم که کنترلش از دستم خارج میشه مثلا جمعه که خونه مامانجون بودیم خودم رو خیس کردم ومامان بینوا مجبور شد کلی پافرشی و روفرشی بشورهخستهیا امروز که مامان با خیال راحت داشت همین پست رو تکمیل میکرد از مهد زنگ زدن برا آرمان لباس بیار 81872_ghayem.gif ولی با این حال مامان علت اصلی رو سردی هوا میدونه واینکه پهلوهام  یخ کرده وبا این تفکر هیچ گونه دعوا وتنبیهی در کارنیست در نتیجه تعداد لباسهام بیشتر شده وبه مربی مهد توصیه اکید شده که آرمان نزدیک بخاری بشینه و از نظر مامان این نیز بگذرد.محبت

ویه اتفاق جالب وقتی توی پارک سرخوش وشادان بازی میکردم  با دیدن حوض پرآب هوس ماهیگیری به سرم زد ودرحالی که داشتم برگهای پاییزی رو صید میکردم تالاپ افتادم توی آب ویه عموی مهربون نجاتم داد وچون لباس نداشتم لباس ورزشی بابایی رو پوشیدم.واین گردش ساعتی بیش نپایید ....

  

ویه خبر مهم بالاخره بعد از سالها زاینده رود  پرآب شد وسراسر رودخونه شلوغ بود مردم خوشحالی میکردن وبنده طبق معمول برا عکس همکاری نکردمخندونک

 

ومامان نوشت:

پسرم ! من نمی خواهم تو بهترین باشی ، فقط میخواهم تو خوشحال و خوشبخت باشی .
 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان آنیسا
24 آبان 93 15:17
ایشالا که همیشه لبت خندون باشه عزیزم
مامان مرمر
پاسخ
ممنون ایشالا لب همه همیشه به شادی وخنده باشه
ژاله
25 آبان 93 18:23
آرمان عزیزم همیشه شاد و خندون باشی چه خوب که باز زاینده رود پر آبه مامانی واقعا درست می گی ما نباید از بچه ها انتظار بهترین بودن رو داشته باشیم اونها همینطوری هم عالی هستن فقط باید باهاشون مهربون باشیم و دائم بهشون بگیم که اونها خوبن
مامان مرمر
پاسخ
سلام دوست خوبم بله به لطف خدا با جاری شدن زاینده رود سراسر شور ونشاط وشادمانی هم بین مردم جاری شده واقعا ژاله جون چه اسراریه که دایم بچه هامون رو مقایسه کنیم و بهترین ها رو ازشون توقع داشته باشیم ما باید اونها رو همونطور که هستند بپذیریم وحس اعتماد به نفسشون رو بالا ببریم
مریم مامان آیدین
25 آبان 93 18:53
سلام مرمر جونم خوبی دوستم ای جوووونم چه نقاشی خوشگلی....حق داشتی ذوق کنی دوستم....آیدین من هنوزم فقط خط خطی میکنه جقدر از شنیدن جاری شدن دوباره زاینده رود خوشحال شدم نگران این دوره فرش شویی هم نباش....به قول خودت این نیز بگذرد راستی چه دعای قشنگی کردی برای پسرک.....الهی آمیـــــــــــــــن
مامان مرمر
پاسخ
ممنون مریم جون .عزیزم آیدین هنوز خیلی کوچکتر از آرمانه همین که خط خطی میکنه خیلی خوبه پسرمن اصلا طرف مداد ودفتر نمی رفت اینقد دوست داشتم مداد دست بگیره خط خطی کنه که بالاخره پسرک در اوج نا امیدی دست به قلم شدو ره صد ساله رو یه شبه رفت باورم نمیشد
مامانی و بابایی
26 آبان 93 9:30
ایشالله روز به روز موفق تر باشی مامانی ایشالله دامادیش اینجا بنویسی
مامان مرمر
پاسخ
مررررررسی دوست خوبم
مامانی و بابایی و ایلیا
27 آبان 93 15:10
ممنون خداوند پسر گلتو برات حفظ کنه و شاهد خوشبختی روز ب روزش باشی
الهام
29 آبان 93 9:04
عزاداریت قبول آرامان عزیزم ماشاله به هنر نقاشیتخیلی قشنگ کشیدی عزیزم و البته در مورد سایر مسائلحق با مامان هست و این نیز بگذرد ممنون خاله جونی دومی بوسمت عزیزم
مامان مرمر
پاسخ
بله دیگه این وازه خیلی نجات بخشه ومامانی سخت بهش عقیده داره ...هرخرابکاری من میکنم مامان با خونسردی میگه طوری نیست درست میشه(این نیز بگذرد) و آیدا این وسط کلی حرص میخوره ""مامان چرا به آرمان هیچی نمیگی اینقد خرابکاری میکنه""
الهام
29 آبان 93 9:05
فکر کنم اسم آرمان جون و اشتباه تایپ کردم خواستم آخر اصلاح کنم که ثبت شد
مامان مرمر
پاسخ
اکشال نداره خاله من عادت کردم عموم کامران صدام میکنه بابابزرگ خدابیامرزم آلمان مامان آیدین وآرین بابام عثمان
مامانی و بابایی و ایلیا
29 آبان 93 15:04
آپیدم دوست داشتی بیا
مینا مامان آرمانی
1 آذر 93 22:06
پیکاسو کوچولوی مننننننننننننننن
کیان
16 آذر 93 10:22
آرمان جون تبریک میگم رودخونتون پر آب شده. ایشالله که اصفهان همیشه سرسبزو پر آب باشه
مامان مرمر
پاسخ
ممنون که سرزدید ایشالا پل خواجو ببینمتون
مامان نوشین والناز
22 آذر 93 20:09
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
میترا
4 دی 93 15:21
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
❈ کوثر❈
11 دی 93 14:18
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد