آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آرمان من

تولدممممم مبارککککک

1393/7/15 23:47
نویسنده : مامان مرمر
992 بازدید
اشتراک گذاری

یکساله شدم راه رفتم ودندون در آوردم ومامان بابا رو کلی خوشحال کردم....دوساله شدم مامان بابا با خنده هام ذوق کردن و با گریه هام غصه خوردن.....سه ساله شدم مامان بابا نگران از سکوت من و شگفت زده از اینکه تونستم حرف بزنم...

وامروز 11 مهر چهارساله شدم یه پسر شیرین زبون ودوست داشتنی عاشق ماشین و کامیون.مامان بابا خیلی دوستم دارن و منم  روزی هزارتا بوسشون میکنم  16 کیلو هستم.خیلی شیطون وبازیگوشم و به جز شبهایی که بارون میاد تو رختخوابم مشکل دیگه ای ندارمخجالت

11مهر برا مامان بابا روز مهم ومقدسیه چون خدا هر دو تا فرشته هاشو  توی همین روز بهشون هدیه داد 11مهر روز عشقهای مامان باباست برا همینه که مامان بابا برا خوشحال کردن من وآیدا تصمیم گرفتن یه جشن تولدبگیرن و یه عالمه مهمون دعوت کنن .برا من کیک باب اسفنجی انتخاب شد چون چند ماهی هست که عجیب عاشق کارتون باب اسفنجی شدم از ملافه وکیف ولیوان باب اسفنجی تا تزیینات اتاقم همه باب اسفنجیه .

وبرای آیدا کیک پرنسس چون مامان عقیده داره دختر کوچولوش دیگه بزرگ شده و برا خودش خانومی شده ومثل پرنسسا دلبری میکنه .

همه تزئینات رو مامان خودش درست کرد . یه عالمه وقت گذاشت تا برای خوشحالی ما کلاه ولیوان ودستمال وکارت دعوت و ریسه ی باب اسفنجی و پرنسس درست کنه.

 

 اول جشن من خواب بودم و وقتی بیدار شدم کلی حیرت کردم عین علامت تعجب شده بودمسوال

 

از کادوهایی که زیر میز چیده شده چشم برنمیدارمو مواظبم کسی برندارهخندونک

 

 

بخند آرمان بخند مادر..عشق مامان 4سالگیت مبارکمحبت

 

برام مثل یه رویا میمونه انگار دارم خواب میبینممتنظر

 

 مهمونای کوچولو سهیل پسرعموم.سپهرپسرداییم ومعین پسرعموم(ما چهارتا به فاصله چند ماه همگی در یک سال به دنیا اومدیم)

 

 

 و پرنسس های کوچولو النا آتنا سارینا وزهرا

 

و دوستهای همیشه همراهم امیرطه ومحمدطه

 

مهمون کوچولوهام برام هدیه های قشنگی آوردن دستشون درد نکنه.بغل

 

کلی به ما بچه ها خوش گذشت و شیطونی کردیم.  تجربه شیرینی بود برام. بوس

 

 

توضیح نوشت:مامان سعی کرد تا جشن تولد بچه هاش درعین حال که تمیز وزیباست ساده و بی ریا برگزاربشه تا احیانا دل فرشته های کوچولویی که  توان مالی ندارن یا برگزاری تولد تم دار وپرهزینه براشون مقدور نیست نشکنه اینکه هم تزیینات رو خلاصه کردیم وتو خونه تهیه شد هم برا عصرانه آش نذری دادیم تا در شب عید قربان درشادی اسماعیل خلیل الرحمن شریک باشیم.عیدتون مبارک دعاهاتون مستجاب.محبت

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامانِ بهار
16 مهر 93 10:39
روز جهانی کودک برشما کوچولوی ناز مبارکککککککککککک. __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*
مامان مرمر
پاسخ
ممنون خاله بهار دوستت دارم
مامانِ بهار
16 مهر 93 10:40
تولدت مبارکککککککککککک
مریم مامان آیدین
16 مهر 93 11:09
تولدتون مبارک فرشته ها چه جشن خوب و شاد و قشنگی گرفتین مرمر جونم و چه جالب که هردو تو یه روز به دنیا اومدن الهی 120 ساله بشن و همیشه عاشق و پشت هم باشن خواهر و برادر گل من هم میخوام از سال دیگه با بچه ها واسه آیدینم تولد بگیرم...فکر میکنم اینجوری خیلی بیشتر بهشون خوش میگذره و ذوق میکنن...ببوس دسته گلاتو خانومی
مامان مرمر
پاسخ
قربون محبتت مریم جون ممنون از دعای قشنگتون خیلی بهشون خوش گذشت احساس خوبی داشتم وقتی این همه انرژی وشور ونشاط رو تو چهرهاشون میدیدم به خصوص بچه ها با کلاه ها خیلی حال کردن حس خیلی زیبایی بودتمام خستگی هام رفت
مریم مامان آیدین
16 مهر 93 11:10
راستی روز جهانی کودک هم برای آیدا خانوم و آرمان خان گل مبارک باشه....الهی قشنگ ترین کودکانه هارو با خودشون یادگار ببرن تا بزرگسالی
مامان مرمر
پاسخ
شما خیلی محبت دارید از ته دل خوشحالم کردی
مامان فاطمه
16 مهر 93 16:43
سلام مامان مرمر عزیز. خوبی آبجی؟ ان شالله که همه ی مسافرا صحیح و سالم برگردن. دخترم اصلا تو این مورد اونجوری که می خوام عادت نکرده. خودمم همینطور قربون محبتت عزیزم.
مامان مرمر
پاسخ
عزیزمی
مامان اعظم
16 مهر 93 16:47
تولد تولد تولدتون مبارک..... تولد تولد تولدتون مبارک. بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشید
مامان مرمر
پاسخ
ممنون اعظم جون خیلی محبت دارید
مامان فاطمه
16 مهر 93 16:49
وای عزیزم خیلی جالبه مامان خانم. هر دو تا گلات تو 11 مهر شکفته شدن. تبریک می گم و بهترین آرزو ها را براتون دارم
مامان مرمر
پاسخ
ممنون باببت دعای قشنگتون
مامان فاطمه
16 مهر 93 16:51
کیکای تولدتون خیلی خوشگله بچه ها. خدا ایشالله همیشه سایه بابا و مامان مهربونتون رو سرتون باشه که خییییییییییییییلی زحمت کشیدن
مامان مرمر
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون شما خودت قشنگی دوستت داریم
مامان فاطمه
16 مهر 93 16:51
کادوها و آش و کیک و ... همه گوارای وجودتون
مامان مرمر
پاسخ
ممنون از حضور گرمتون میبوسمتون
مامان سمانه
16 مهر 93 23:41
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
مامان مرمر
پاسخ
خدا همه ی بچه ها را از بلا نگه داره
مامان آنیسا
17 مهر 93 13:25
تولدت مبارک عزیزم
مامان مرمر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سيد امير علي
19 مهر 93 10:28
تولدت مبااااااااااارك
مامان مرمر
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامان جون
21 مهر 93 22:48
تولدتون مبارک فرشته ها
مامان مرمر
پاسخ
مرسی عزیزم
حانیه
22 مهر 93 0:52
تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیت
مامان مرمر
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان هلنا
30 مهر 93 11:54
تولدت مبارک پسر گلم
مامان ماهیار
8 آبان 93 20:55
مرسی که جوابم را دادی
مامان زهرا
18 آبان 93 2:19
سلام عزیزم ، هرچند دیر، ولی تولد فرشته های خوشگلت هزاران بار مبارک.پسرای منم متولد ماه تیرن با 12 روز فاصله . مامانی چه کار خوبی کردی دوستاشونو دعوت کردی مطمئن باش که بهشون خیلی خوش گذشته .هزارساله بشن انشاءالله.
مامان مرمر
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون از تبریک قشنگت ودعای خیرت انشالا بچه های شما هم زیرسایه شما ودر پناه خدا همیشه سالم باشن وسربلند
مامان آیسو وآیسا
25 آبان 93 11:13
تولدت مباررررررررررررررررررک گلپسری
مامان مرمر
پاسخ
ممنونم خاله مهربون بوس بوس بوس
الهام
29 آبان 93 9:07
تولدت مبارک آرمان جان ایشالا که عاقبت به خیر بشی عزیزم دست مامانی درد نکنه و ایشالا که سایه شون سالهای سال روی سرتون باشه
مامان مرمر
پاسخ
قربون خاله ی مهربونم بشم ممنون باببت دعای خیرت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد