آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آرمان من

روز معلم

1392/2/12 19:41
نویسنده : مامان مرمر
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون جونیا

 

دیروز رفتیم مدرسه بابایی وکلی بهمون خوش گذشت یه عالمه گل وشیرینی بود

وکلی جایزه به بابایی دادند تازشم آدمای مهمی اونجا بودند و بابایی و

همه معلمها را تشویق کردن من میدونم که بابایی  شغل شرافتمندانه ای داره

که راه خدا وانبیاست وتمام تلاش خودش را در راه علم ودانش انجام میده تا من با

روزی حلال بزرگ بشم پس من صمیمانه روز معلم را به بابایی وهمه معلمها تبریک

میگم وبراشون یه عالمه آرزوی خوب میکنم.

 

بابایی جونم خسته نباشی!!!

 

 

خب یه کم از خودم بگم:

 هر روز به مامانی میگم یه شون (پول)بده برم آداشم(آدامس) بخرم!!!

این روزا کلی  مامانی را خوشحال میکنم چون تا ساعت ده یازده میخوابم واجازه میدم

مامی یه کم به کاراش برسه ولی وقتی بیدار میشم مامانی باید دربست در اختیار من باشه!!!

بابایی برام یه ماشین خریده که هر روز با مامانی برم تو محوطه و ماسه بازی کنم!!!

 روابط من وآیدا صلح آمیزه وبعضی روزا که مامان خانوم بازار تشریف دارن بدون نیاز به شورای حل اختلاف خونه را بهم میریزیم تا ایشون برگردن !!!

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد