آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آرمان من

دریاچه ی ایسیک کول

1392/3/13 10:31
نویسنده : مامان مرمر
693 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستای خوبم ما اومدیم با کلی خبر با کلی عکس از یه جایی که شبیه به بهشته یه جای سرسبز  و ساحلی وخوش آب وهوا:

 

 

روز چهار شنبه سوار بر رخش بابایی  از جاده های فوق العاده قشنگ ورویایی عبور کردیم.

 

 

 

 ناهار از دم پخت مامان پخت خوردیم ودر حالیکه من به خواب عمیقی رفته بودم به مقصد رسیدیم.

 

 

روز اول کنار ساحل ماسه بازی کردم

 

 

ولی بعد دلم رو زدم به دریا!!!

 

 

وای چه کیفی داره آب بازی تو آب سرد !!!

 

 

البته اگه خواهری بذاره و دلسوزیش گل نکنه!!!

 

 

روز بعد سوار بر کشتی شدیم ودوساعتی دور دریاچه رو دور زدیم.

 

ومن با دیدن دریا آرامش  یافتم و در تفکرات کودکانه ام  خدا را باهمه ی عظمتش سپاس گفتم ...

 

 

بعد به چشمه آب گرم رفتیم که خیلی به مذاقم خوش نیومد با اون آب داغش

 

 

خوب دوستان این بود سفر دو روزه ی ما به ایسیکول که خیلی هم خوش گذشت.البته اگه وقتش رو زیادتر میکردن بهتر بودولی بازم خدا رو شکر.

 

 

پی نوشت:دریاچه ایسیک کول در منطقه شرقی قرقیزستان و در بین کوههای تا شان قرار دارد.عمق این دریاچه در بیشترین نقطه به ۶۶۸ متر میرسد.این دریاچه همچنین به عنوان دومین دریاچه بزرگ آب شور جهان پس از دریای خزر است.همچنین به این دریاچه نامی عجیب به صورت دریاچه گرم نیز داده اند.دلیل انتخاب این نام این است که تا به حال این دریاچه یخ نزده است.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

عکس فرش
5 شهریور 92 17:40
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
مامانی درسا
11 مهر 92 2:19
تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی همیشه شاد باشی و سلامت عزیزم


قربونتون برم خیلی محبت دارین
مامان ریحانه جون
11 مهر 92 12:43
تولد تولد تولدت مبارک... ان شاالله صد ساله شی .. نه صد و بیست ساله شی... نه صد و بیست سال کمه... همیشه زنده باشی...





فاطمه
11 مهر 92 20:52
تولدت مبارکککککککککککک


مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم
فاطمه
23 مهر 92 17:29
ممنون از این که به من سر زدیدلینک شدید.
فاطمه
24 مهر 92 20:35
اپم ارمان بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
بیا

در را باز کن اومدم
مامان لي لي
18 آبان 92 0:52
وأي پي نوشت آت عالي بود 🌺🌺🌺🌺🌺🌺 فدات بشم پسملي با تمام عادت هاي بد كودكانه ات😘😘😘
مامان لي لي
18 آبان 92 0:53
از آشنايي باهاتون بسيار خوشحالم
آرمان عزيزم رو ببوسيد🌸🌸🌸


مابیشتر


مهسا
19 آبان 92 11:08
به به چه زيبا و قشنگ انشاا... هميشه به تفريح و خوش گذروني قربونت برم شناگر كوچولو بووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد