آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آرمان من

آموزش گام به گام

1392/9/21 9:00
نویسنده : مامان مرمر
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام گلی ها

چند روزیه حالم خوش نیست و خیلی سرفه میکنم. امروز مامان منو برد دکترتوی مطب دکتر خیلی معطل شدیم! انگاری همه بچه ها مریض شدن!

 

یادتونه گفتم مامی در صدد تا هی به من آموزش بده بعدش من هی تفره میرم و از زیر کار در میرم یادتونه که خب...ولی مامان اینقد تلاش کرد اینقد مصمم شد حوصله کرد ....یه چند تا دست وهورا بزنید تا بقیه اش را بگم الکی که نیست  اتم شکافتمهوراتشویقهوراتشویقتشویقهورا

بعــــــــــله اینم کارنامه ی درخشان من

آبــــی.قردز .سبـــز.بهو ای.زرد.جارنجی...این رنگا را یاد گرفتم اما علاقه ی زیادی به رنگ آبی دارم هر رنگی را هم که بلد نیستم یا یادم رفته میگم آبیــــه رنگایی هم که خوب یاد گرفتم اسمشو میگم ولی بعد ترجیح میدم آبی باشه مثلا یه ماشین قرمز که مامان بهم نشون میده میگم قردز نیست آبــــیهقهقهه

یک پازلهایی درست میکنم کافیه مامان فقط چند ساعتی باهام کار کنه بعدش زود زود یاد میگیرم و خودم میسازم واینم قیافه مامی جون لبخنداز خود راضی

اسم حیوانات از زبان آرمان:سک(سگ) گاب(گاو) گربه. قدقدا(مرغ وخروس وانواع پرنده) بنجاج(سنجاب)کاکشت(لاک پشت)پنکوزک(پنگوئن)

نمیدونم چرا اسم این پنگوزکه را هیچکس یاد نمگیره دائم از من میپرسن اسمش چیهمتفکر

تازشم با آِیدا نداشی میکشم اگه آیدا نباشه نقاشی لطفی نداره بماند که گاهی یه پس گردنی هم میخورم چون یا کتابش را خط خطی کردم یا مداداش را گم کردم...

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مهسا
19 آذر 92 19:14
خیلی عالیه همینطور ادامه بدی بزرگ که شدی اتمم میشکافی حالا میفهمم که تا حالاش هم از تنبلی مامان خانوم بوده که آرمانکم پیشرفت نکرده خواستن توانستن است وای آرمانی مردم از خنده این پنگوزکه را خوب اومدی خخخخخخخخ پس گردنی هم میخوری اگه دستم به این آیدا بلا نرسه...
مامان مرمر
پاسخ
مرسی خاله خیلی بهم دلگرمی دادی
فاطمه
24 آذر 92 0:04
عزیزم خیلی خوشحالم که اینقد خوب یاد میگیری ومامانت را خوشحال کردی
مامان لي لي
24 آذر 92 6:28
خصوصي مر مر جونم
مامان لي لي
24 آذر 92 6:28
الاهي فداي تو پسمل باهوشم بشم من
مامان لي لي
24 آذر 92 6:29
گل پسرم هي واسه مامان آبيه آبيه بكن تا بفهمه آرمان جونيم جودو باهوشه هزار ماشالله
مامان لي لي
24 آذر 92 7:52
سلام مرمر جونم خيلي ماهي عاشقتم ببوس عزيزاي من و
مامان لي لي
24 آذر 92 7:53
عاشققققققققققققتم شاعرم بودي و من نميدونستم
مامان آیسو وآیسا
24 آذر 92 10:35
خصوصی مینا جوونم
مامان مرمر
پاسخ
مینا مریم هستم
مهسا
24 آذر 92 16:08
سلام انشاا... که خیلی زود خوب شی عزیزم
بابایی
25 آذر 92 10:40
به سلامتی آرمان عزیز که اتم شکافته به سلامتی مامان خانوم زرنگ وبا حوصله به سلامتی آبی دوست وآبی پوش وآبی پسند به سلامتی پنگوزک به سلامتی خواهری ونداشی
مامان لي لي
25 آذر 92 23:26
وقتی خاطره های آدم ها زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر از عکس میشه , اما همیشه دلشون واسه اونی تنگ میشه که نمی تونن عکسشو به دیوار بزنن...
مامان لي لي
26 آذر 92 3:47
وقتی خاطره های آدم ها زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر از عکس میشه , اما همیشه دلشون واسه اونی تنگ میشه که نمی تونن عکسشو به دیوار بزنن...
مامان مرمر
پاسخ
مرســـــــــــــــی الی جون دوستت دارم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
27 آذر 92 9:01
ای جوووووووووووووووونم چه پسر باهوشی آفرین عزیزززززززززززززم امیدوارم حالتم خوب شده باشه آرمان جووووووون
مامانی درسا
28 آذر 92 1:43
اوووووووو هزار ماشاالله به آرمان باهوشمون ...... هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان آوا
28 آذر 92 14:16
سلام به مامان مرمر وآرمان عزیزم قربون اون لهجه شیرینتون بشم که هرچی که به زبون میارین مینویسین مامان مرمری حالش چطوره؟خوبه؟خسته نباش خانوم گل چه خبرا؟ کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کم پیدایین ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیشاپیش یلدا مبارک
مامان آوا
28 آذر 92 14:16
دعا میکنم زیر این سقف بلند روی دامان زمین هرکجا خسته شدی یا که پر غصه شدی دستی از غیب به دادت برسد زیباست که آن دست فقط دست خدا باشد وبس
مامان لي لي
30 آذر 92 6:17
یک ترانہ مےتواند لحظہ اے را تغییر دهد . . . یک ایده مےتواند دنیایے را عوض کند . . . یک قدم مےتواند سفرے را آغاز کند . . . اما یک دعا مےتواند حتے ناممکن را ممکن کند . . . زیرا ضامنش خداست . . . بضمانت او دعايتان مےکنم تا ھیچ سنگے در راھتان نباشدو تا ابدشاد باشيد . . .يلداي زيباتون مبارك
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 12:42
یلداتون مباررررررررررررررررک دوست عزیززززززززززززززم..میبوسم ارمان عزیزمو تلفظاتشم که عالیییییییییییییییییییه
متین من
2 دی 92 11:49
آفرین به آرمان باهوش
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
4 دی 92 11:08
سلام عزیزززززززززززم امیدوارم که حالتون خوب باشه دوستم عزیزززززززززم
مامان لي لي
4 دی 92 23:27
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان لي لي
9 دی 92 14:06
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان آوا
9 دی 92 17:53
سلاااااااااااام خانومی چرا اینقد کم پیداییییییی آرمان جونم چطوره؟خوبه؟
مامان مهرسا
22 دی 92 15:46
وای عزیزم خیلی قشنگ حرف میزنی منکه کلی خوشم اومد.کلی هم خندیدم ولی فکر نکنی ب شما خندیدما نه گلم به بامزگی های شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد