آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آرمان من

تازه چه خبر؟؟

1392/10/12 1:09
نویسنده : مامان مرمر
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وصد سلامبغل

خیلی وقت بود که اینجا سوت وکور بود علتش هم بیماری های پی در پی من وآیدا ومامانی بود .

شکر خدا الان همه خوبیم وسلامت.دلمون برا همه ی دوستای گلمون تنگ شده بود خیـــــــــــــــــــــلی زیادقلب

فردا ٢٨صفرهستش تسلیت میگیم این روز را به همه ی دوستان عزیزمون.خیلی از آشناهامون رفتن مشهد خوش به حالشون.البته بابایی هم قرار بود با همکاراش بره ولی مامانی مخالفت کرد...ای بابایی زن ذلیلنیشخند ...

ما هم از همین جا سلام میدیم به امام رضا وازش میخوایم دعا کنه بارون بیاد تا هوای شهرمون پاک بشه وآلودگی کم بشه آخه این روزها هوای شهرما خیلی سیاهه وبچه ها تندتند مریض میشن.شیطان

تازشم مامانجونم قراره فردا آش نذری بپزه البته فکر نکنم من دوست داشته باشم همونطوری که روز اربعین شله پختن و من حتی لب نزدم...مامانی را دارم کم کم دق مرگ میدم با این بدغذایی...کلافه

راستی یلداتون هم با تاخیر مبارک شبی که با پاییز هزار رنگ خداحافظی کردیم و به زمستون سفید وبرفی بی رنگ سلام دادیم.شبی که رفتیم خونه پدر و من نصف بیشتر هندونه راخوردم خیلی خوشمزه بود.شبی که پدر برا همه فال حافظ خوند.شبی که من با سپهروسهیل ومعین کلی بازی کردم.شبی که مامان جون آش کدو پزید ومن نخوردم.شبی که مادرجون کله پاچه پزید وبازم من نخوردم.شبی که خیلی به هممون خوش گذشت.

وااااای بازم بی اجازه رفتم سراغ وسایل آیدا ساکت

 کنجکاوی

بفرمایید هندونه به بهخوشمزه

یلدا

اگه آیدا بفهمه واااااااایساکتیه روز میام به خونتون فقط به خاطر تواز خود راضی

گیتار

اینم کاسه شله زردی که من تزیین کردم و بعدشم با یه حرکت پرشی لیز خوردم وتمام این کاسه ها چپه شدوااااااااااااااااایآخ

شله زرد

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان لي لي
10 دی 92 2:52
عزيزم بلا ازتون به دور باشه انشالله....... اين روز رو به شما و خانواده ي محترمتون تسليت ميگم.......نذري اتون پيشاپيش قبول باشه
مامان لي لي
10 دی 92 2:53
به به پسمل هندونه خور.... اخه به وسائل إيدا چرا دست ميزني خاله جون،؟؟؟؟ گيتار زدنت و من قربون بشم...... عزيزم حيف اون شله زردها كه چپه شدن
مامان لي لي
10 دی 92 15:54
عزيزمي مر مر جوننننننننم من و اوايي رو دعا يادت نرهههههههههههه گل پسر و گل دخترو ببوس از طرف من
مامان آوا
11 دی 92 14:06
آرزویم این است : نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را میخواهد وبه لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد...
مامان لي لي
12 دی 92 2:42
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان لي لي
14 دی 92 21:27
مرمر جونمممممممممم عاشقتمممممممممم أرمان جون و آيدا جونم و ببوس
مامان لي لي
14 دی 92 21:28
مرمر اون كامنت ها نگه داشتم جزو دست گل هاي تو خانمِ حواسسسسسسس پرت
مامان فاطمه
15 دی 92 8:59
سلام عزیزم ان شالله همیشه سالم و شاد باشید. روی ماه بچه ها رو ببوس
مامان هلنا
15 دی 92 10:00
ایشالا که هر چه زودتر خوب بشین. بخور سرد و ویتامین ث یادتون نره.
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 19:14
نذری تونم قبول دوست خوبم
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
15 دی 92 21:00
سلام عزیزم خوبید انشالله که دیگه مریص نشید فدات شم
سمانه‏(خاله ي فريما‏)‏
19 دی 92 23:52
ماشالا جه بسر كليخوشحال ميشم به وب فريما بياييداكه دوست داشتيد به وب من هم بياييد www.parnaz.roomfa.com
مامی پوریا
10 بهمن 92 21:56
سلام عزیزم شمام لینک شدین...
مامان هانا
18 بهمن 92 15:35
نذری تون قبول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد