آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آرمان من

شهربازی =خوردن غذا !!!!

1392/1/20 14:55
نویسنده : مامان مرمر
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوس جونا محبت

درسته ما اینجا(قرقیزستان)از خانواده دوریم ولی بابایی وقت بیشتری داره تا ما رو بیرون ببره ومامان مریم هم که تو خونه حریف من نمیشه تا بهم غذا بده تو پارک از فرصت استفاده کرده وتا خرخره غذاهای بی مزه اش رو خورد من میده من بینوا هم  مجبور م  بخورم که اگه دهن باز نکنم تهدید به ترک محل بازی میشمنه راستی شما هم کوچولوهاتون رو به همین روش پارک میبرید یا نه به همین روش غذا میدید سوالمن که اصلا خوشم نمیاد همچین که ظرف غذا رو دست مامان میبینم انگار دیو دوشاخ دیدم  شیطان

جذابترین قسمت شهربازی از نظر من  ماشین سواریه...آن آن بیب بیبآرام

 ا

اینجا پارک نزذیک خونه مونه  ومن عاشق رانندگی بابایی که هروز 40صوم=3هزارتومن رو خالی میشه ومادری که ظرف غذا به دست دنبال من راه افتاده.خندونک

 

گریه 

اینجا مامان همه ی تلاشش رو کرد که بهم غذا بده ولی موفق نشد مگر اینکه سوار بر ماشین دوستم یاسین

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد