آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آرمان من

ب ب ب براعم

1392/1/20 14:55
نویسنده : مامان مرمر
694 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام دوست جونیا

این روزها (دوسالگی) بیشتر منو در حالیکه روی تختم دراز کشیدم ویه شیشه ی شیر هم  تو دستمه  در حال تماشای تلوزیون میبینید  اونم برنامه های عربی وروسی خب اینجا (قرقیزستان)شبکه های ایرانی  به علت بارش زیاد برف روی آنتن اکثراوقات قطعه .کوچولوتر هم که بودم(یکسالگی)براعم  محبوبترین برنامه ی من بود به خصوص  اون آهنگ که میگفت ب ب ب راعم اینقد براش ذوق میکردم که اگه  شدیدترین رنجش عصبی هم داشتم  به احترام این آهنگ به مدت چند ثانیه سکوت میکردم ودوباره  شروع به تخلیه ی عصبی  اونم از نوع بنفشش

 جدیدا هم  بابایی یه دستگاه ریسیور خریده تا بتونم سی دی های کارتون متنوعی رو تماشا کنم  تازشم خیلی کپل وتپل شدم چون  وقتی کاملا محو کارتون هستم وهمه ی هوش وهواسم به تلوزیونه مامانی فرت وفرت غذا تو دهنم میریزه  

 ب ب ب برااااااااااااااااعم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد