آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آرمان من

مروری بر سال1391

1391/12/30 11:57
نویسنده : مامان مرمر
319 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دوستای نازنینم

تاچندساعت دیگه سال ۱۳۹۱تموم میشه و وارد یه سال جدید میشیم

برای من سالی که گذشت:

پر از رشد بود رشدفکری ورشدجسمی خیلی چیزها که سال گذشته برام نامفهوم بود الان برام معنا گرفته امیدوارم توسال ۱۳۹۲من وهمه دوستای کوچولو بیشتر یاد بگیریم و تواناتر بشیم

ببلاگم را ساختم وکلی دوست خوب پیداکردم خدارا شکر که خاطراتم اینجا ثبت میشه

به ایران سفرکردم و ازچند کشور همسایه دیدن کردم(قزاقستان.ترکمنستان.ازبکستان.سمرقندوبخارا و...) سالم رفتیم وبرگشتیم خدایا شکرت

برای اولین باربه مشهدرفتم خیلی چسبیدخدایا زیارت امام رضا رادوباره نصیبم کن

اینم چندتا عکس از سفرنامه۹۱

ترکمنستان با ساختمانهای سفیدزیبا

 اینجاهم ترکمنستانه

 چون من عکس خوب نداشتم از آیدا انتخاب شد

 

 اینجا سمرقنده به اتفاق دوستام

 

 اینجا زیارتگاه طبس

السلام وعلیک یا علی بن موسی الرضا

 

 

درسته که آخر سال بدجور مریض شدم اما حالا سلامتیم را بدست آوردم خدایا تن سالمی که به ما دادی نعمتیه که هر جور شکر بگیم باز هم کم گفتیم

در آخربرای همه ی دوستامون یه عالمه دعا و آرزوی خوب میکنم

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد