آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آرمان من

سال نو

1392/1/3 2:44
نویسنده : مامان مرمر
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام

 

یه سلام نو و تازه توی یه سال جدید

سال نوتون مبارک.امیدواریم سال خوبی رو شروع کرده باشین.

خوش میگذره؟به من که داره خوش میگذره اینقد مهمونی رفتیم که نگو

عید تازه متوجه شدم که چه قدرعموها وخاله های مهربون دارم که تا حالا ندیدمشون

مامانی اما دلش برا پدرجون ومامانجون تنگ شده بابایی بهش میگه بچه ننه

موقع سال تحویل من خواب بودم

عیدی من به مامانی این بود که اسمش را یاد گرفتم مامان مرمر مامان اینقد ذوق کرد هزارتا بوسم کرد

این عکس سفره ی هفت سینه رو میز چیدن که دست من بهش نرسه.خسیسا!! 

 

 اما من بالاخره خودم رسوندم بهش !!!!!!!!

 اینم منو بابایی وآیدا

اینم منو مامانی وبابایی

تو بیداری که متحول نشدم شاید توخواب متحول بشم

 

امروز مامان از صبح داشت خونه را تمیز میکرد فکر کنم یه مهمون مهم قراره بیاد خونمون چون بابایی هم داره کمک میکنه وکلی میوه وشیرینی خریده من وآیدا هم لباس نو هامونا پوشیدیم

 کاشکی این مهمون مهم میومدآخه همش مواظبن که من جایی را بهم نریزم دست به هرچی که میذارم میگن نکن از مهموناس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد