آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آرمان من

عیدانه

1392/1/5 18:34
نویسنده : مامان مرمر
275 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام شاده شاد

بچه ها خوش میگذره؟تعطیلات داره تموم میشه هاخیلی فرک کردم عیدی چی بهتون بدم امیدوارم از این عیدی خوشتون بیاد راستی عیدی ما یادت نره

 ۱۰ روش برای آزار و اذیت مامان و بابا

۱- حرکات مامان و بابا رو زیر نظر داشته باشین اگر دیدین به کنترل دست زدن و یا خواستن تلوزیون ببینن فورا جلوی تلوزیون ظاهر بشید و بگید می خوام کارتون ببینم!! لزومی نداره بعد از روشن شدن کارتون حتی نیم نگاهی به کارتون مذکور بیندازید فقط حواستان باشد که مامان و بابا کانال عوض نکنند!!

۲- همین که سوار ماشین یا هر وسیله نقلیه شدید مقصد را بپرسید. و بعد مثلا اگر مقصد خانه خاله بود در طول راه هر ۳ دقیقه یکبار بپرسید خونه خاله کو؟؟ (در مسیرهای طولانی - بالای ۵۰ کیلومتر- این شیوه بسیار جواب می دهد!!)

۳- هر غذایی که مامان پخته بگین دوست ندارم تا مامان یه غذای دیگه بپزه وقتی غذای دوم حاضر شد با اشتها غذای اول را نوش جان کنید!!!

۴- موقع خواب بعد از اینکه مامان از روی هر کدام از کتاب ها ۶ مرتبه خواند با مهربانی بگویید آفرین حالا تو بخواب من دارم میرم بیرون بازی کنم!!!

۵- بعد از اینکه مامان کشوها رو مرتب کرد به بهانه کمک کردن به مامان تمام محتویات کشو را بیرون بریزید.

 

۶- وقتی مامان یا بابا مشغول کار با کامپیوتر هستند دکمه محافظ برق رو خاموش کنید! این روش زمانی که مامان داره وبلاگ آپ می کنه و هنوز دکمه ثبت مطلب رو نزده بسیار جواب می دهد!!Hippie

۷- اسباب بازی ها مداد رنگی ها و کتاب های خود را در جاهای پر رفت و آمد خانه روی زمین بریزید!! در صورتی که مامان خواست اون ها رو جمع کنه جیغ زدن جوابگو میباشد!!

۸- به محض اینکه مامان و بابا لباس پوشیدند و برای رفت به یه مهمونی حاضر شد. پی پی کنید!!! (کار سختی نیست نگهش دارین تا مامان حاضر بشه و بعد خودتون رو راحت کنید!!!) این حرکت به محض رسیدن به خانه میزبان هم جواب می دهد!

۹- موقع دیدن برنامه یا سریال مورد علاقه مامان و بابا کنارشون بشیینید و شروع به سوال پرسیدن کنید. مثلا: این چیه؟ چه مزه ایه؟؟

۱۰- روی برگه هایی که میدونین بابا و مامان لازمشون دان نقاشی بکشید!

تمامی این روش ها تست شده اند و ۱۰۰ در ۱۰۰ جواب می دهند. شخصا هر کدام رو بارها تست کردم و مطمئن باشین قیافه مامان و بابا بعد از هر کدام از این گارها مثل یکی از آیکون های زیر میشه:

.......... . ...

البته شما احتیاج به تمهیدات امنیتی بعد از این کارها دارین:

از جمله خم کردن گردن به زاویه ۴۵ درجه. گشاد گردن چشم ها. Beggingپاینن آوردن تن و صدا و گفتن جمله هایی مثل: مهربون باش. خوش الخاق (اخلاق) باش دیگه. ببین من کوچولو ام!! من خیلی دوستت دارم وصدالبته ماچ وبوس فراوون

اگه بازم اینا جواب ندادیه شکلک مسخره مثل این عکس حتما"جواب میده ومامان خنده اش میگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد