آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آرمان من

30 ماهگی

1392/1/11 10:41
نویسنده : مامان مرمر
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

Gnome-face-kiss.svgHappy Birthday To MEGnome-face-kiss.svg

امروز ۳۰ ماهه شدم.

دو سال و نیم از عمرم میگذره! شاید کم به نظر برسه!! ولی تو این مدت خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی چیزا یاد دادم!!! تعجب نکنید! خیلی چیزا به مامان و بابام یاد دادم!

یادشون دادم چطور میشه آدم از خیلی چیزا که دوست داره به خاطر اونی که دوست تر داره بگذره!

یادشون دادم چطور تو اوج عصبانیت میشه به یه شیرین کاری خندید!

و خیلی چیزای دیگه!

خدا رو شکر که جمع چهار نفره ما خوش بخته.

 

چند وقتی هست که همراه با مامان دعا میکنم!دست های کوچولوم رو میگیرم بالا و به مامان گوش میدم که مثلا میگه:خدایا همه بچه های مریض رو شفا بده

وقتی مامان ناراحته اینقدبوسش میکنم تا بخنده Face-espiegle.svg

یه اوشا(نوشابه)خوری شدم که مامان نمیتونه هیچ جوری جلوم رو بگیره!! انقده شیرین زبون شدم که نگو!!! دیگه خیلی راحت منظورم رو میرسونم! جمله های زیادی میگم. و تقریا هر کلمه ای که بگن٬ تکرار می کنم!

چند نمونه از شیرین زبونی هام: اگه بابایی موقع بازی پاشه بره میگم : بابا نیو!!! بیا باجی! (بابا نرو! بیا بازی) وقتی میاد میگم : بیا! بیا بچین! (بیا بشین!) اگه دراز بکشه میگم نه پاچو! پاچو بچین : (پاشو بشین!)

هیچ جای خونه از دستم در امان نیست و هیچ موقع خونمون بیشتر از 5 دقیقه مرتب نیست!!

اگه ببینم بچه ای شیطونی می کنه و به چیزی دست میزنه من تریپ آدم بزرگا رومیگیرم به خودم و انگشت اشارم رو تکون می دم و با اخم می گم: نچووووون!

کلماتی که با مزه تلفظ می کنم تبچن(صبرکن)ای دیر(بگیر)می آخ(میخام)

از وقتی هم که تنوع غذاییم زیاد شدیعنی از یه سالگی مامان اجازه داد که خودم غذا بخورم اینم نتیجه اش  

               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد