آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آرمان من

تولدبابایی

1392/1/17 19:45
نویسنده : مامان مرمر
320 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام بهاریه  شاد

 

 

امرو هفدهم فروردین روزتولدباباییه..من ومامانی وآیدا به بابایی افتخار میکنیم چون بابای من مهربون ترین و خوب ترین بابای روی زمینه.

بابایی جونم  میخوام بدونی خیلی خیلی دوستت داریم و قدر همه زحمت هایی که میکشی رو میدونیم.

بابایی از اینکه هرروز برام دوش(گوشت)میپزی وآبش رومیچلونی وبهم میدی تا کمبودآهنم جبران بشه ازت ممنونم

بابایی جونم خیلی خیلی لذت میبرم وقتی باهام بازی میکنی وباهم میخندیم ومنو سرگرم میکنی تا مامانی به کاراش برسه

 بابای گلم وقتی منو دعوا میکنی بازم دوستت دارم چون بعدش مهربون ترودلسوزتر میشی                  

امسال تو مهمونیا عموهای مهربونم عیدی بهم از این کاغذای آبی دادن

مامان مرمر: آرمان گمش نکنیآدی(آجی):بده برات نگه دارم بابایی:روش نقاشی نکش چچه(بچه) ها:آرمان پارش نکنی

فرک کنم  برا آدم بزرگا خیلی مهم باشه پس من همه ی عیدی هام را به همراه قلب کوچکم به بابایی گلم هدیه میدم

 

بابا جونم تبلدت مبارک

 

 

 

کادوی مامانی وآیدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد