آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آرمان من

در دامان طبیعت

1392/2/3 15:53
نویسنده : مامان مرمر
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزها را بهتر از هر زمانی دوست دارم !!چون همه از خواب زمستونی

بیدار شدن وتصمیم گرفتن بزنن به کوه ودر ودشت  چند روز پیش با کل

ایرانیای مقیم اینجا رفتیم دامنه طبیعت  خیلی قشنگ وزیبا بود

 ناهار کباب خوردیم ویه عالمه بازی کردیم وخلاصه خیلی خوش گذشت.

منم که اولش گیر دادم به دوچرخه یه پسر کوچولو و اینقدر گریه کردم

 تا طفلی حاضر شد دوچرخه اش را به من بده بعد رفتیم کنا رودخونه و

 هرچی سنگ اونجا بود زدم توی آب .از چاقاله های درختا هم چند تایی

 خوردم تا مامی را از دل دردهای شبانه بی نصیب نذارم  !!!!

 

طبیعت زیبا....

 

 

 

 ماشینه خودمه به هیچ کس نمیدم!

 

بذار یه سنگ بردارم بزنم تو سر این دو قلوها که با من بازی نمیکنن

شوخی کردم من عاشق اینم که سنگ بندازم توی آب

 

مامی جون پاشو یه کم بچه داری کن من گم شدم!!!نمیدونم از کجا برم

 بابا یکی بیاد منو پیدا کنه

 

عصر شدو هوا سرده ما باید بریم بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد