آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آرمان من

یه روز پاییزی

1392/9/18 1:24
نویسنده : مامان مرمر
510 بازدید
اشتراک گذاری

امید وارم حال همتون خوب باشهماچ

 روز جمعه دیدم همه دارن شال وکلاه میکنن وبدو بدو وسایل چای وزیر اندازمیذارن تو ماشین ...به مامی گفتم توجا بریم؟؟گفت میریم ناژوون...آنجون بریم آنجون...من عاشق ماشین سواری تو جاده های سر سبز ناژوون شدم ... قدم زدن رو برگای پاییزی وصدای خش خش برگا حس خوبی بهم داده بود ...حسابی انرژی تخلیه کردم ...با آیدا ومهشاد یه کوه برگی هم درست کردیم...بعد با بابایی رفتیم ابس سواری با اینکه اولین باری بودکه سوار اسب میشدم اصلا نترسیدم مثل یه مررررررردسوارکاری کردم ...خیلی لذت داشت حسابی به هیجان اومده بودم...برای ناهار رفتیم شب نشین جاتون خالی ناهار شیشلیک وجوجه هندی خوردیم...اونجا هم برام جالب بود به خصوص اون قسمتی که آب از یه سطل بزرگ از بالا میریخت پایین...برا صرف چایی بعد از ناهار رفتیم باغ عمو مجید اونجا دیگه خسته وخواب آلود بودم یه کم مامان را اذیت کردم...خونه ی عمومهدی(عموی مامی)هم آش دعوت داشتیم که مامان خودش رفت ومنوآیدا را نبرد ...بای بای

 

گردش پاییزی

 

چه کیفی داره ابس سواریخنده

 سوارکاری

 

این گردش آب برا همه جذابه هاتعجب

فکرش را بکنین اگه این سطل آب بریزه روسر بابایی ...خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان لي لي
3 آذر 92 7:02
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان لي لي
3 آذر 92 7:20
بَه بَه مرمر جون و پسمل من و خانواده ي گل حسابي خوش گذروندن، أسب سواري و جوجه و آش و....... هميشه به گردش انشالله، چه منظره ي زيبايي حيف فقط جاي من خالي بوده🌻🌻🌻
مامان مرمر
پاسخ
جاتون سبز بود ویادتون به خیر
مامان لي لي
3 آذر 92 7:20
💐💐💐💐💐💐💐💐براي مرمر جونم😘😘😘😘😘😘😘😘😘براي آرمان جونم
مامان مرمر
پاسخ
خیلی دوستت داریم لی لی جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آذر 92 14:51
به به چه روز پاییزی قشنگی کاش عکس هم میزاشتی تا ما هم با دیدن منظره هاا لذت میبردیم
مامان مرمر
پاسخ
حتما حتما عکس میذاریم خاله جون
مامان آیسو وآیسا
3 آذر 92 15:31
لینک شدید دوست جووون با افتخارررررررررررررررررر
مامان مرمر
پاسخ
آخ جون ما هم شما را لینکیدیم خوش اومدین
مامان لي لي
3 آذر 92 18:11
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
ژاله مامان آیدا
4 آذر 92 10:45
عزیزم ممنون از تبریکت چه خوب کردین رفتین گردش پاییز واقعا زیباست ما هم هفته پیش رفتیم پارک ملت خیلی منظره قشنگی بود عکساشو بزودی میزارم مرمر جون یه سری هم به وب کادونمدب بزن دوست داشتی لینک کن. http://kadonamadi.blogfa.com
مامان آوا
4 آذر 92 20:20
عزیزم ای جونم من بلدی ابس سواری کنی الهی انشالله همیشه بخوشی وشادی وگردش وصفا
مرزه
10 آذر 92 14:16
سلام عزيزم. من خاله مرزه ام. هموني كه دعا كردي خدا بهش ني ني بده. چه وبلاگ خوشگلي داري عزيزم. چقده نانازي تو گل پسرم. خيلي مواظب خودت باش. اگه ني ني اومد تو شيمك خاله بهت ميگم. بوس بوس
مامان مرمر
پاسخ
خوشحال شدم اومدی خاله جون بازم بیاایشالا وبلاگ نی نی راه میندازی تند تند میام پیشت
خاله :) اموزش دونی وبلاگی
19 آذر 92 16:30
سلام ممنون که به اموزش دونی سر زدی...بازم بیا پیشم.... نظر یادت نره عزیزم....پسر نازی داری ماشااله....خدا نگه داره....چشم حتما اموزش درست کردنشو یادتون میدم .... البته باید خودم یه سری امدگی ها رو برای فتوشاپ و پینت و ... درست کنم یادتون بدم بعدش اموزش اونم میدم شما بیا پیشم منتظر اموزشای بعدی مون هم باش
خاله :) اموزش دونی وبلاگی
19 آذر 92 16:31
خصوصی داری ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد