آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آرمان من

بدون عنوان

1393/1/19 15:28
نویسنده : مامان مرمر
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام دوستای همیشه بهارHeart Smile

بهارتون مبارک

تعطیلات خوش گذشتmade by Laie

به ما که خیلی خوش گذشت

سرفه هفت سینگ (سفره هفت سین)انداختیم سبزه کاشتوندیم. تمتم (تخم مرغ)رنگ کردیم

 

 تندتند رفتیم مهمونی

اما تو مهمونی اصلا پسر خوبی نبودم هرجا میرفتیم ماشین میخواستم وموقع اومدن گریه میکردم ومیخواستم اسباب بازی کش برم که مامان بابا مانع من میشدن

 یه عالمه عیدی گرفتیم البته من پولهای عیدیم را با آیدا عبض(عوض) میکردم به این صورت که پنج هزاری وده هزاری وپنجاه هزاری را میدادم به آجی اونم از اون پول گشنگا(قشنگا) که من دوست داشتم(پنجاه تومنی)بهم میدادم یه همچین خواهری دارم من

در کل روزهای خوبی را گذروندیم اما شیرین تر ین روزها:

سوم فروردین که مامان یه کیک اسفناج پزید وبه جای کیک پسته غالب مهمونا کرد پیشنهاد میکنم اگه میخواین به دست ودلبازی معروف بشین حتما حتما این کیک خوشمزه وکم هزینه را درست کنید

پنجم فروردین ناهار مهمون پدر بودیم با دایی ها وخاله ها رفتیم پارک جنگلی و با آرش وسپهر کلی موتورسواری کردیم

هفتم فروردین با همه ی عموها وعمه ها رفتیم باغ ومامان که از دیوارگلی های اونجا خوشش اومده بود این عکس را از من ومعین وسهیل انداخت.

نهم ودهم فروردین باغ عمومجید دوست بابایی غرق در شکوفه ها

دوازدهم فروردین رفتیم میدان امام و ابس سواری

سیزده فروردین با فامیلای بابایی رفتیم سیزده بدر که با بارونی که موقع ناهار اومد سیزده بدرمون دربه در شد.

 

 

جهاردهم فروردین باغ وشکوفه ها وآش رشتهSmiley from millan.net

پانزده فروردین کوه وچشمه وطبیعت زیبا به همراه دوستای بابایی

هفده فروردین تولدبابایی گلم بود که مامان یه کیک خوشششمزه پزید وناهار زرشک پلو مخصوص

بابایی گلم خیلی دوستت دارم .

به این ترتیب تعطیلات را به پایان رسوندیم هرچند مسافرت نرفتیم ولی موندن در شهر هم خالی از لطف نبود.

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامی پوریا
21 فروردین 93 11:32
معلومه سال جدید حسابی بهتون خوش گذشته...امیدوارم همیشه شاد باشید
مامی پوریا
21 فروردین 93 11:34
دست مامان مریم درد نکنه که همچین کیک خوشگل و خوشمزه ای پزیده!تولد بابایی هم مبارک
حامده(مامان امیرمحمد)
23 فروردین 93 9:38
امیدوارم تعطیلات بهت خوش گذشته باشه دست مامان دردنکنه تولدبابایی هم مبارک باشه
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 13:25
سال جدید مبارک مر مر جوووون به سلامتی امیدوارم سال خوبی باشه براتون عکسها هم عالی بود بوس برا ارمان جوووونومامان مهربونش
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:13
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:42
اي جونم سال نوتون بازم مباركككك... دلم براتون تنگ شده بود... همه عكس ها عالي بودن
مامی پوریا
30 فروردین 93 15:48
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
mina mamane arman
31 فروردین 93 22:02
ishalla hamishe b gashto gozar.. vay che keiki havasemoon andakhti mamaniiiiiiiiiiii mamani movazebe golaye ma bash
مامان مرمر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف دارین اومدم وبت ولی رمز دار بود اگه ممکنه رمزش را برام ارسال کن
مامان باران
7 اردیبهشت 93 1:46
عزیز دلم چقدر نازه خدا حفظش کنه دختر منم 12 مهر 89 به دنیا اومده یه جورایی با ارمان گل همزادن به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم راستی اگه موافق باشید همدیگرو لینک کنیم تا بیشتر گا پسرتونو ببینم
مامان مینا منتظر ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
8 اردیبهشت 93 12:00
خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزززززززززززززززززم انشالله سال خوبی رو هم داشته باشید گلم
ژاله
9 اردیبهشت 93 13:43
سلام عزیزم انشااله همیشه لبتون پر خنده باشه و دلتون شاد معلومه حسابی خوش گذشته خدا رو شکر
مامانی آواخانوم
11 اردیبهشت 93 13:05
سلاممممممممممممممممممممممممممممممم عزیز دلم خوبی؟چه خبرا؟ دلم حسابی براتون تنگ شده ببوس عزیزمو آرامان عزیزم ماشالله خیلی آقا بودی آقا تر شدی دوستتون دارم
مامان امیرحسین
21 اردیبهشت 93 17:08
سال نوتون با تاخیر مبارکامیدواریم همه ی روزهای این سالتون مثل اولش شیرین و به یاد موندنی باشه
مامان مهلا
21 اردیبهشت 93 22:45
سلام مامان خوش سلیقه یه سوال داشتم راجع به کیکتون میشه بیشتر توضیح بدین چطوری این شکلی شده طرز تهیه شو از قسمت پرسش و پاسخ خوندم ولی متوجه نشدم مواد رو چه اندازه باید بریزیم وسط ظرف واینکه مواد رو مرکز بریزیم روهمه دیگه قاطی نمیشن؟
مامانی
11 خرداد 93 17:27
همیشه بخوشی؟خوشگلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد