آرمانآرمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آرمان من

دنیای وارونه ی آرمان

1393/3/11 11:17
نویسنده : مامان مرمر
754 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام

من آمدم(اومدم) ببخشید زودآمدم نه نه نه دیراومدم!!!

این روزها همه چیزم وارونه شده مثلا خیلی دوست دارم کفشهام رو تابه تا بپوشم!!!

وقتی تشنه ام میشه وآب میخوام میگم گشنمه جالبه که مامان فوری منظورمنو میفهمه وفوری اقدام میکنه.

تلبزیونا کمش کن یعنی صدای تلوزیونا زیادکن!!!

برقا را خاموش کن یعنی برقا را روشن کن من از تاریکی میترسم!!!

سردمه یعنی خیلی گرممه!!!

در را ببند یعنی درا بازکن(موقهایی که آیدا میره تو اتاقش ودرا میبنده تا بدرسه)

این روزا با آیدا قایم موشک بازی میکنیم اول من چمشام را باز میکنم تا آیدا گم شه بعد میرم هیداش میکنم هولا هولا هولا

موقع خرابکاری از مامان میخام تا بهم نگاه کنه نه نه نه نگاه نکنه!!!

اگه بوی بدی به مشامم برسه دستما میزارم رو دماغم ومیگم بوی خوبی میاد!!!

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الناز
12 خرداد 93 15:13
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---------------
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:04
عزیززززززززززززززززززم دنیای ماهم گاهی وارونه است دوستم
زهرا مامان ایلیا جون
18 خرداد 93 2:43
عزززیزم
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 11:23
خیلی با حال بود عزیززززززززززم
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 11:24
خیلی باحال بود عزیزززززززززززم
مامان مهلا
8 تیر 93 1:39
چه بی مزه .............نه نه نه چه با مزه ! چه دنیای وارونه جالبی اولی رو شوخی کردما به دل نگیرین به زبون آرمانی گفتم
مامان مینا
9 تیر 93 14:15
عزیز جون به نظرم جواب بده لطفا همینطوری تایید میکنی متوجه نمیشم جوابتون چیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان من می باشد